سازمان تامین اجتماعی بیشترین نقش را در تحقق شعار سال دارد/ ۱۰۵ هزار میلیارد تومان رشد در آمدی نسبت به بودجه داشتیم\

سازمان تامین اجتماعی بیشترین نقش را در تحقق شعار سال دارد/ ۱۰۵ هزار میلیارد تومان رشد در آمدی نسبت به بودجه داشتیم

  • کد خبر: 2111104241
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1403 - 17:10

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در تحقق شعار ۱۴۰۳ موثر هستیم، افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم هیچ دستگاهی به اندازه تامین اجتماعی نمیتواند موثر باشد.

به گزارش استناد نیوز، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درمورد مسئله اصلی کشور، تصریح کرد: مسئله اصلی کشور مسئله اقتصاد است و هم سال جهش تولید با مشارکت مردم را داریم که به تحلیل من هیچ سازمانی و دستگاهی نمی‌توانیم پیدا کنیم که به اندازه تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش داشته باشد و جزء دستگاه‌های برتری هستیم که بیشترین مولفه اثرگذار برای تحقق شعار سال را داریم‌.

وی، افزود: در حوزه کسب و کار و حوزه تولید سازمان تأمین اجتماعی نقش پررنگی دارد، کارفرمایی که با کارگر همکار و همراه باشد برای اعتلای بیشتر و رشد تولید با ما مرتبط است، اگر بخواهیم رویکرد روانسازی و تسهیل‌گری را در این زمینه داشته باشیم، می‌توانیم روی تولید و کسب و کار اثر مثبت بگذاریم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در پایدارسازی منابع حوزه بیمه‌ای برای جبران کسری و ناترازی برنامه داریم، یادآور شد: این ناترازی در سنوات گذشته در نظام پولی و مالی تاثیر گذاشته بود و یکی از عوامل ایجاد تورم بود، علاوه بر آن باید این را کنترل کنیم چرا که برای کل اقتصاد کلان کشور نقش اصلی را داریم.

موسوی عنوان کرد: با تلاشهای صورت گرفته در ۳۰ ماه گذشته ۱۰۶ هزار میلیارد تومان تسویه بانکی صورت گرفت آن هم از یک بانک یعنی بانک رفاه کارگران که باید در حوزه کارگری و کارفرمایی نقش آفرینی کند.

وی افزود: علاوه بر این سال گذشته بودجه ما ۴۱۹ هزار میلیارد تومان و درآمد بیمه ۵۲۴ هزار میلیارد تومان بود که ۱۰۵ هزار میلیارد تومان رشد درآمدی نسبت به بودجه اتفاق افتاده که در مجموع حدود ۲۱۰ هزار میلیارد تومان که اگر با ضریب پایه ۷ حساب کنیم حدود ۱۵۰۰ همت بر نقدینگی کشور اثرگذار بودیم که این رقم نقش مهمی در مهار تورم و اقتصاد کشور میتواند ایفا کند.

موسوی یادآور شد: امسال در جهش تولید با مشارکت مردم هم می‌توانیم این نقش را داشته باشیم، دنبال توزیع منابع و تحقق آرمان عدالت هستیم و همه آثار و تبعات اقتصادی هم قابل محاسبه است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه باید شاخص برنامه های سازمان را براساس اعداد و ارقام مورد بررسی قرار دهیم، گفت: رویکرد سازمان در مقابله با کج کاری ها نگاه سلبی است،

برخی از اقدامات به دولت قبلی برمیگرد اما هیچ فرقی نمیکند باید با این کج کاری برخورد شود. باید مواظب باشیم از فساد و تخلف در سیستم که خط قرمز دولت آیت الله رئیسی است، گذر نکنیم. باید هم با کج کاری های گذشته مبارزه کنیم و هم با اصلاح درست پیش برویم .خیلی باید دقت شود این امانت در دست ماست و باید به اهلش بسپاریم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار