شوق وصف ناپذیر مردم دیار علویان از سید محرومان\

شوق وصف ناپذیر مردم دیار علویان از سید محرومان

  • کد خبر: 2111104238
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1403 - 11:16

مردم دیار علویان در روز پنج شنبه در زیر باران با شوق وصف ناپذیر به دیدار سید محرومان و رئیس جمهور مردمی خود آمدند.

خبرنگار : سمیه ابوالحسنی 

به گزارش استناد نیوز ، موج زیادی از مردم در خیایان منتهی به ملامجد الدین با پرچم سه رنگ زیبای ایران و با شوق زیر باران در انتظار سیدی بودند که از دل مردم و محرومان، انتخاب شده بود.

کم نبودند نوجوانان و جوانانی که در طی مسیر هنرنمایی می کردند در رشته های ورزشی و سرود و چه خوب آنان آمدند برای اعتلای کشور و به عشق سید محرومان .

قرار بود مراسم استقبال از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود اما با تاخیر یک ساعته با حجم زیادی از مردم از اقشار مختلف در خیابان ملامجد الدین به سوی مصلی با شعارهای  صلی علی محمد یاور رهبر آمد ، ای پسر فاطمه (س ) حمایتت میکنیم ؛ آغاز شد. خیل استقبال به قدری زیاد بود که خودروی رئیس جمهور با کندی و با ابراز پرشور مردم مازندران به سوی مصلی حرکت کرد.

در ساعت های اولیه حضور مردم  برای استقبال پای در دل چند تن از مازنی ها نشستم و از انتظار آنان از دولت مردمی جویا شدم .

خانمی حدود ۵۰ ساله از ساری که با کوهی از مشکلات و نوشتن چند خط نامه منتظر حل مشکلاتش از سوی هیات دولت به خصوص رئیس جمهور بود به استقبال حجت الاسلام رئیسی آمده بود مهم ترین مشکل خود را معیشت دانست و گفت من با دخترم به تنهایی زندگی می‌کنیم و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکنیم .

خانم سلیمان پور که با شوق دیدار رئیس جمهور مردمی خود در خیابان ملامجد الدین به انتظار او ایستاده بود تنها یک انتظار داشت پاسخ به نامه های مردمی .

مادری از جامعه هدف بهزیستی آمده بود که فرزند معلول و تحصیل کرده داشت اما هیچ جا دخترش را برای اشتغال پذیرا نبودند اما او به عشق ایران و رئیس جمهور آمده بود به گفته خودش در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سرسبز مازندران چندین نامه نوشته بود اما به هیچ کدام پاسخی داده نشد اما این مادر دلسوز به عشق وطن و کشورش دوباره به دیدار رئیس جمهور آمد .

خانمی دیگر که از لحاظ حرکتی با مشکل مواجه بود از مشکلات معیشتی و عدم حمایت دولت و ارگان های ذی ربط گلایه کرد و گفت حقوقی که از سوی بهزیستی به ما تعلق می‌گیرد آنقدر ناچیز بوده حتی از بیان آن نیز شرمسارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار