معافیت ازپرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف\
  • در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران صورت گرفت؛

معافیت ازپرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف

  • کد خبر: 2111104234
  • چاپ
  • انتشار: 26 ارديبهشت 1403 - 20:50

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه مجوز معافیت از پرداخت  پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف صادر شد، گفت :در این راستا سعی می کنیم تا تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

 

 علی فتحی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، اظهار داشت : برحسب وظایفی که این اداره دارد، در بحث احیای رقبات‌ موقوفات تلاش و پیگیری های لازم را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های مجدانه ای که توسط اداره کل و این شهرستان صورت گرفت مجوزی تحت عنوان معافیت از پرداحت پذیره اولیه برای اراضی وقفی صادرشده است، گفت: این مسئله یکی از بزرگترین تخفیفات قرن که برای اراضی وقفی صادرشده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، بیان کرد: در این راستا سعی می کنیم که تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

فتحی  مدت زمان این مجوز را محدود اعلام کرد و گفت: از همه متصرفین وقفی در روستا و شهرها ،شهرستان های سیمرغ و قائمشهر تقاضا داریم که نسبت به این امور اقدام کنند تا بتوانند ازتخفیفات ویژه این طرح بهره مند شوند .

این مقام مسئول به نیاتی که واقفین وقف دارند اشاره ای کرد و افزود: تمامی درآمد موقوفات براساس نیاتی که واقفین خیراندیش داشتند هزینه می شود و ریالی از این درآمد به حساب دولت و یا اشخاص دیگر واریز نمی شود .

فتحی خاطر نشان کرد: تمامی درآمدها از سوی موسسه حسابرسی مفید راهبر وشعبه حسابرسی اوقاف رصد و رسیدگی میشود.

وی در پایان زمان اخذ این مجوز را اوایل اردیبهشت عنوان کرد وگفت: به همین منظور نشستی با فرماندار ، بخشدار خواهیم داشت و از دهیاران دعوت می کنیم تا مردم را از مزایای این طرح مطلع شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار