لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر در مجلس به نتیجه نرسید\

لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر در مجلس به نتیجه نرسید

  • کد خبر: 2111104221
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1403 - 11:06

نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.


به گزارش استناد نیوز، در نشست علنی امروز - سه شنبه ۲۵ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری‌ در دستور کار مجلس قرار گرفت و نتوانست به نتیجه نهایی برسد در روز یکشنبه هم این لایحه از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد بازگشت به اصل لایحه دولت و پیشنهاد اصلاح کل بررسی شد، اما بدون رسیدن به نتیجه به جلسه امروز موکول شد که مجلس در این جلسه هم نتوانست این لایحه را تعیین تکلیف کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ،کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری را تصویب کردند، اما هنوز جزییات این لایحه تصویب نشده است.
عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه علنی امروز را بر عهده داشت در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری موسوم به افزایش تعطیلی آخر هفته بیان داشت: دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرده است.دولت در لایحه خود کاهش ساعت کاری هفتگی از ۴۴ ساعت به ۴۲.۵ ساعت را مطرح کرده بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار