مردم‌دار مثل عمران عباسی کالی / وقتی مردم اولویت یک نماینده باشند\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

مردم‌دار مثل عمران عباسی کالی / وقتی مردم اولویت یک نماینده باشند

  • کد خبر: 2111104218
  • چاپ
  • انتشار: 23 ارديبهشت 1403 - 23:35

 برگزاری دیدار مردمی منتخب مردم در مجلس دوازدهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اعلام نتایج انتخابات نشان از اولویت بالای مردم در برنامه های عمران عباسی کالی و نگاه مردم مداری او دارد.

به گزارش استناد نیوز، عمران عباسی کالی منتخب اول مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس دوازدهم، در روز دوم پس از اعلام نتایج انتخابات اولین دیدار مردمی را در دفتر ارتباط مردمی خود برگزار نمود و در دیدار صمیمی و چهره به چهره با دغدغه های مردم حوزه انتخابیه و انتظارات آن‌ها بیش از پیش آشنا شد.

این دیدار مردمی از آن سو حائز اهمیت و توجه است که نشان دهنده اولویت بالای مردم در برنامه‌های عمران عباسی کالی و جدیت، تلاش و انگیزه‌های منتخب مردم در خانه ملت برای پیگیری و حل مشکلات حوزه انتخابیه می باشد.

 از سوی دیگر آنچه در این دیدار خودنمایی می‌کرد صمیمیت و نحوه برخورد عمران عباسی با مردم بود که تجربه عصر جدیدی از شیوه نمایندگی مجلس بر پایه مردم داری را نوید می‌دهد، شيوه ای که کمتر از نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به خاطر داریم.

تداوم این نگاه مثبت و مردم‌داری در چهارسال نمایندگی  عمران عباسی کالی در مجلس دوازدهم و تلاش برای حل مشکلات عدیده به ارث مانده از سالیان گذشته در حوزه انتخابیه، می‌تواند اعتماد مردم را به جایگاه نمایندگی و خانه ملت بازیابد و نام عمران عباسی را پررنگ تر از امروز و گذشته در قلب مردم حک  نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار