رز قرمز در دستان زحمتکشان کارخانه تولید ادوات کشاورزی هادی/کارگرانی که برای آبادانی ایران تلاش می کنند\
  • به مناسبت روز کارگر:

رز قرمز در دستان زحمتکشان کارخانه تولید ادوات کشاورزی هادی/کارگرانی که برای آبادانی ایران تلاش می کنند

  • کد خبر: 2111104171
  • چاپ
  • انتشار: 12 ارديبهشت 1403 - 12:03

به مناسبت هفته کار و کارگر در مراسمی و در راستای تکریم جایگاه کارگران و تلاشگران عرصه تولید از کارگران و زحمتکشان واحد تولیدی ، صنعتی ادوات کشاورزی هادی با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار، محمد چلنگری مدیر عامل کارخانه ادوات کشاورزی هادی ، جانشین فرماندهی سپاه، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و روسای ادارات تامین اجتماعی، شبکه بهداشت،  بهزیستی و صندوق کار آفرین امید با اهدای شاخه گل تجلیل به عمل آمد .

 

به گزارش استناد نیوز، این مراسم هر ساله به مدیریت کارخانه محمد چلنگری برگزار می شود و از کارگران این مجموعه تقدیر به عمل می آید .

مدیر عامل کارخانه ادوات کشاورزی هادی با اشاره به نقش ممتاز کارگران در این مجموعه ، گفت : با تلاش و پشتکار کارگران و متخصصان بومی این شهرستان توانسته ایم گام های موثری در عرصه تولید ادوات کشاورزی برداریم .

محمد چلنگری با اعلام اینکه کارگران قشر زحمتکشی هستند که همیشه برای اقتصاد کشورها با تمام توان پای کار آمدند، افزود: آنها در کنار سایر قشرها در جامعه نقش اساسی و مهمی را ایفا کردند.

چلنگری

وی در ادامه با اشاره به این واحد ، گفت : این واحد تولیدی با پشتکار مدیران، کارشناسان و سبقه چندین ساله خود در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات در حوزه کشاورزی توانسته نامی برای خود در ایران و جهان فراهم کند .

چلنگری با اعلام اینکه در چند سال اخیر فعالیت خود را در حوزه کشاورزی  توسعه و گسترش داده ایم ادامه داد: با توجه به اهمیت توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و صنایع وابسته توانسته ایم ماشین آلات پیشرفته ای را طراحی و وارد بازار کنیم .

وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از افراد متخصص و رعایت استانداردهای بین المللی همواره در دستور کار ما بوده است و با توجه به رعایت این معیارها توانسته ایم محصولات برند و با بهترین کیفیت تولید و به بازارهای داخلی و جهانی صادر کنیم .

چلنگری در پایان گفت : در واحد تولید صنعتی ادوات کشاورزی هادی بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

چلنگری

در این مراسم رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار هم ضمن گرامیداشت این هفته ، نقش کارگران را در پویایی تولید کشور بسیار مهم دانست و گفت: کارگران همواره در جهش تولید و اقتصاد مشارکت همه جانبه ای را داشته اند.

علی اسلامی بیان کرد: جامعه کارگری در خط مقدم مبارزه با تحریم ها هستند و به پاس این هفته برنامه های متنوعی برای قدردانی از زحمات ارزنده این قشر در شهرستان جویبار برگزار شد.

چلنگری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار