قائمشهر، قطب تولید دستگاههای بدنسازی در شمال ایران\

قائمشهر، قطب تولید دستگاههای بدنسازی در شمال ایران

  • کد خبر: 2111103722
  • چاپ
  • انتشار: 25 آبان 1402 - 10:26

فتحعلی رجبی مربی رسمی فدراسیون وزنه برداری فعالیت خود را برای ارتقای این رشته ورزشی تنها به تربیت ورزشکار اختصاص نداد و با راه اندازی خط تولید دستگاههای ورزشی و بدنسازی مسیر جدید برای حمایت ورزشکاران گشود. 

خبرنگار : مونا معینی 

وی روز پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه تخصصی ورزش مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت میکنم ، گفت: تنها تولید کننده دستگاه بدنسازی در شمال ایران هستیم .

وی با اعلام اینکه دستگاه ها در شهرستان قائمشهر تولید می شود، گفت که تمام سعی و تلاشمان را به کارگیری میکنیم تا در مسیر ورزش گام های بهتری را برداریم و همچنین دستگاه های مدرن و امروزی تری را به هم استانی هایمان ارائه دهیم.

رجبی با اشاره به اینکه تا پیش از این باشگاه داران ما در شهرستان قائمشهر در راستای سیستم بدنسازی با مشکل مواجه بوده اند و باید از استان های همجوار نسبت به تهیه لوازم ورزشی به خصوص بدنسازی اقدام می کردند ، گفت هم اکنون با راه اندازی تولید کننده مان دسترسی باشگاه داران قائمشهر به لوازم ورزشی به خصوص بدنسازی را آسان تر کرده ایم تا دوستان ما بتوانند دستگاه های به روز با کیفیت عالی در همین شهرستان خریداری کنند‌

این تولید کننده در پایان در خصوص انتظارات خود از مسئولین گفت از آنان می خواهیم تا با ارائه راهکار ما را در این امر کمک و خوشحال کنند‌



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار