همچنین در راستا " ارتباط بی واسطه با مردم " و تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواستهای مردم شریف استان،تعداد 419 مورد دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با مردم شریف استان در شش ماهه نخست سال جاری برگزار شد.
به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی، با توجه به اهمیت اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت جهت تعامل با عموم مردم و ذینفعان سازمان و در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان، جلسه ملاقات عمومی بصورت هفتگی در حال انجام می باشد. هدف از دیدار چهره به چهره با مردم را بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تامین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی عنوان کرد.
وی گفت، یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان مازندران، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشترکین است و اجرای صحیح این اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را درپی دارد.
مایلی رستمی با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای مردم شریف استان در ملاقات عمومی هستیم. وی شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواستهای مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند. مایلی رستمی، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواستهای آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع شدن مشکلات آنان به عنوان مهمترین مزیت دیدارهای چهره به چهره نام برد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص داده می شود و تمامی مشترکین و متقاضیان شرکت گاز استان مازندران، می توانند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل این شرکت بی واسطه مطرح نمایند.
مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در پایان تصریح کرد: علاوه بر مراجعه حضوری به میزهای خدمت شرکت گاز مستقر در ادارات این شرکت در سطح استان، هم استانیهای محترم میتوانند از طریق سامانه تلفن گویای 1594، مراجعه به سایت اینترنتی شرکت به آدرس https://nigc-mazandaran.ir و انتخاب گزینه میز خدمت و یا از طریق سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس https://es.nigc-mazandaran.ir/index.php/site/loginmoshtarak از خدمات شرکت گاز استان بهرهمند شوند.
همچنین در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی شماره تلفن ۱۹۴ پاسخگو خواهد بود