شاهد پرداخت های منظم در سازمان بیمه سلامت هستیم/ افتتاح اداره بیمه سلامت در بابلسر\
  • معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران؛

شاهد پرداخت های منظم در سازمان بیمه سلامت هستیم/ افتتاح اداره بیمه سلامت در بابلسر

  • کد خبر: 2111103462
  • چاپ
  • انتشار: 20 شهریور 1402 - 13:06

ساختمان اداره بیمه سلامت بابلسر در زمینی به مساحت ۵۵۲ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در حاشیه این بهره برداری گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان چابک در حال فعالیت است و ماموریت‌ها را با جدیدت پیگیری می کند.
وی افزود: در بحث جشنواره شهید رجایی در نظام سلامت و سازمان‌های تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت با فاصله رتبه اول رو اخذ کرد و در زمینه پرداختی‌ها هم سازمان بیمه سلامت بر خلاف سنوات گذشته ظرف این دو سال با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی توانست پرداخت ها را به موسساتی که طرف قرار داد هستند منظم و مرتب انجام می دهد.
رنجبران گفت: ما در بحث نظام ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی به ماه داریم پرداخت می‌کنیم در بحث دارویار که ۱۳۵۰۰ داروخانه طرف قرار داد داریم که پرداخت ها منظم است، لذا سازمان بیمه سلامت از این منظر تاخیری ندارد و در بحث نسخه الکترونیک که رقم ریالی آن رقم درشتی می باشد نیز پرداخت ها به درستی انجام می شود؛ ما هر ماه ۱۶۵۰ میلیارد تومان در حال پرداخت هستیم و این را هم داریم به وقت انجام می دهیم.
وی از عدم بدهی به بیمارستان‌ها گفت: در بحث بیمارستانی، چون پذیرش و رسیدگی حدود سه ماه زمان می برد، پرداختی علی الحساب خرداد سال ۱۴۰۲ هم انجام شده و از سنوات گذشته هم به هیچ وجه بدهی نداریم و یک نظم و انضباط اداری و مالی را در سازمان بیمه سلامت شاهد و ناظر هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار