تحقق نسخه نویسی الکترونیک ۱۰۰ درصدی در دولت سیزدهم\

تحقق نسخه نویسی الکترونیک ۱۰۰ درصدی در دولت سیزدهم

  • کد خبر: 2111103425
  • چاپ
  • انتشار: 12 شهریور 1402 - 10:29

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران گفت :‌ نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی بحثی در دولت هوشمند و الکترونیک رقم خورد، در حال حاضر این طرح در بیمه سلامت استان۱۰۰درصد در حال شکل‌گیری اشت در سال جاری حدود ۷درصد به تنازل ماه‌ها افزایش داریم.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز،  حسین جلاهی افزود:‌ در بحث طرح دارویار که بخشی از هزینه‌های که مربوط به ارز ترجیحی است از جیب مردم پرداخت می‌شد از ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱، هزار و ۳۸۵ اقلام دارویی مشمول ارز شدند که هزار و یک اقلامش سهم سازمان محاسبه و ۳۸۴ اقلام فقط سهم ارز محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در مازندران ۲۵ هزار زوج نابارور داریم که بیمه سلامت با ۹۰درصد تعرفه‌های بخش دولتی و غیردولتی در خدمت آن‌هاست، در همین بخش ما در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان هزینه کردیم.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران گفت :‌ مراکز ناباروری طرف قرارداد بیمه سلامت به ۶ مرکز دولتی و خصوصی افزایش یافت

وی ادامه داد :‌۹۰درصد هزینه درمان زوجین نابارور پرداخت می‌شود.

جلاهی گفت در بحث بیماران خاص و صعب العلاج که ۱۰۷ عنوان بیماری دارای در سال گذشته دولت ۵هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب کرد که سهم مازندران هم با شناسایی‌های خوبی که اتفاق افتاد کسب رتبه چهارم کشوری بود، در سال جاری ۷هزار میلیارد تومان اعتبار به این بخش تخصیص پیدا کرد تا این بیماران شناسایی و نشان‌دار شوند.

 

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار