ضرورت صرفه جویی در مصرف آب باتوجه به افزایش دمای هوا\

ضرورت صرفه جویی در مصرف آب باتوجه به افزایش دمای هوا

  • کد خبر: 2111103274
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1402 - 12:18

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با توجه به کمبود آب، مشترکین در روزهای گرم تابستان از اعمال شیوه های مدیریت مصرف در جلوگیری از افت فشار و قطع آب، غافل نشوند.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس برارزاده با بیان اینکه در این روزها شاهد افزایش دما هستیم اظهار داشت : اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری را داشته باشیم کمتر شاهد افت فشار و یا کمبود آب خواهیم بود.
وی ادامه داد: در برخی از مناطق به ویژه مناطق روستایی آبیاری باغات و باغچه ها از طریق آب شرب صورت می گیرد که تامین آب پایدار در این مناطق را با مخاطره روبه رو می سازد.
مهندس برارزاده افزود: با توجه به شرجی بودن هوا و گردشگر پذیر بودن استان مازندران خواهشمندیم مشترکین از مصارف غیرضروری آب شرب خودداری نمایند و نهایت صرفه جویی را در مصرف داشته باشند تا مردم عزیز از داشتن این نعمت الهی بی بهره نگردند.
مدیرعامل آبفامازندران تصریح کرد : مدیریت مصرف آب توسط مشترکین، کارکنان آبفا مازندران را در توزیع آب شرب سالم و پایدار به هم استانی های عزیز یاری می رساند.
گفتنی است کاهش مصارف غیرضروری آب از جمله شستشوی حیاط و اتومبیل با آب شرب، کاهش مدت زمان استحمام، عدم آبیاری باغچه منازل با آب آشامیدنی و استفاده از آب خاکستری در این زمینه، نصب سایبان برای کولرهای آبی و استفاده ازتجهیزات کاهنده برای جلوگیری از هدررفت آب و...از جمله روشهای آسان در مدیریت مصرف آب است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار