آبفا مازندران حائز رتبه اول رشد در ارزیابی عملکرد داخلی وزارت نیرو\

آبفا مازندران حائز رتبه اول رشد در ارزیابی عملکرد داخلی وزارت نیرو

  • کد خبر: 2111103197
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1402 - 09:50

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری با اعلام اینکه در ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب کل کشور طی سال ۱۴۰۰، شرکت آب و فاضلاب مازندران با کسب ۸۷۶ امتیاز نسبت به سال ۹۹ که ۷۹۵ امتیاز را داشت از رتبه ۲۹ به رتبه ۱۳ ارتقاء یافت، گفت: همچنین با ۱۶ پله صعود از سطح ۳ به سطح ۲ رسید و به این ترتیب رتبه اول رشد را در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور به دست آورد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس احمد رنجبر معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: ارزیابی عملکرد شرکتهای آب و فاضلاب کشور با استانداردهای وزارت نیرو هر ساله برگزار می شود و طی آن عملکرد یکسال گذشته شرکتها مورد بررسی ، سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.
وی افزود: در ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب کل کشور طی سال ۱۴۰۰، شرکت آب و فاضلاب مازندران با کسب ۸۷۶ امتیاز نسبت به سال ۹۹ که ۷۹۵ امتیاز را داشت از رتبه ۲۹ به رتبه ۱۳ ارتقاء یافت و با ۱۶ پله صعود از سطح ۳ به سطح ۲ رسید و به این ترتیب رتبه اول رشد را در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور به دست آورد.
مهندس رنجبر ارزیابی عملکردها را در ۴ حوزه اعلام کرد و گفت: ارزیابی ها در حوزه های ذینفعان کلیدی، مالی، فرایندهای کلیدی و رشد و یادگیری صورت گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار