48 طرح بخش کشاورزی در مازندران به بهره برداری می رسد\
  • به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ؛

48 طرح بخش کشاورزی در مازندران به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111103188
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1402 - 10:36

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از بهره برداری از 48 پروژه با اعتباری بیش از 542 میلیارد تومان در هفته جهاد کشاورزی  در سطح این استان خبر داد.


به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز، حسن عنایتی کلیجی درباره افتتاح پروژه‌های شاخص کشاورزی مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: 48 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 542 میلیارد و 755 ملیون تومان هفته جهاد کشاورزی امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای 198 نفر ایجاد اشتغال می‌شود، ادامه داد: 81 روستا با 4 هزار و 545 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی شاهد افزایش 200 هزار تنی محصولات کشاورزی خواهیم بود.
وی گفت: با بهره برداری از پروژه های گلخانه ای استان در هفته جهاد کشاورزی امسال، 196 هزار و 840 گلدان گل به تولیدات گل و گیاه استان اضافه خواهد شد.
عنایتی به طرح‌هایی که در هفته جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود اشاره کرد و افزود: کارخانه تولید خوراک دام و طیور، مرغ مادر، واحد جوجه‌کشی، بسته‌بندی میوه، برنج، سبزیجات و صیفی‌جات، سردخانه زیرصفر، لوله‌گذاری و انتقال آب، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، مرغداری گوشتی، گلخانه لیموترش و سبزی و صیفی و گل و گیاه از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: پرواربندی بره، کانال زهکش زیرزمینی، مرمت و بهسازی آببندان، شن‌ریزی جاده بین مزارع، ایستگاه پمپاژ آب زراعی، تجهیز چاه کشاورزی و برقدار کردن، احداث سردهنه زراعی و لاینینگ کانال از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته جهاد کشاورزی امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است همه ساله 21 تا 27 خرداد ماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار