۸ بیمارستان مازندران فعال در زمینه پذیرش توریست درمانی\
  • معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

۸ بیمارستان مازندران فعال در زمینه پذیرش توریست درمانی

  • کد خبر: 2111103187
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1402 - 10:15

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فراهم شدن زمینه پذیرش بیماران خارجی در قالب توریست سلامت در استان خبر داد.


به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز، دکتر کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره ، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی و دولتی آمادگی فعال کردن توریست درمانی را دارند.
وی افزود: بیمارستان خاتم بهشهر در زمینه چشم، بیمارستان فاطمه زهرا (س) در بخش قلب، بیمارستان امام خمینی ساری در بخش سرطان شناسی و ناباروری، بیمارستان رامسر در بخش جراحی و گوارش و بیمارستان چالوس آمادگی پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این زمینه فعال هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در کنار اینکه ۵ بیمارستان دولتی در این زمینه فعال هستند، بیمارستان‌های خصوصی نیز پای کار آمدند.
دکتر محمودی ادامه داد: بیمارستان فکوری جویبار، شفای ساری و شمال آمل نیز در این زمینه آمادگی پذیرش بیماران خارجی را دارند.
وی با اعلام اینکه ظرفیت خدمات درمان بالا و فراهم است، یادآور شد: در این زمینه پزشکان خوبی داریم که فرصت بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت بهره‌گیری شود.
در همین زمینه دکتر سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از پذیرش اولین بیمار خارجی در مرکز قلب مازندران خبر داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این بیمار از یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس جهت انجام اقدامات درمانی در بخش بیماران بین‌الملل (IPD) مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب حضرت فاطمه زهرا (س) ساری پذیرش شد و پس از طی فرآیند موفقیت‌آمیز درمان خود ترخیص شد. منبع /خزرتیترخبر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار