دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن سیستم اداری است/ لزوم مناسب سازی بانکها برای رفاه معلولان\
  • فرماندار قائمشهر؛

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن سیستم اداری است/ لزوم مناسب سازی بانکها برای رفاه معلولان

  • کد خبر: 2111103175
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1402 - 17:55

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه دشمن به دنبال ناکارآمدی در سیستم های اداری و اقتصادی است، گفت: دشمن می خواهد به مردم القا کنند که جوانان ما توانایی و کارآمدی های لازم  برای پیشبرد اهداف کشور را ندارند.

 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز چهارشنبه در نشست با بانک های خصوصی و دولتی این شهرستان با بیان اینکه بانکها به عنوان سربازان اقتصادی جنگ نرم جایگاه ویژه ای دارند، افزود: بهترین راهکار اجرایی برای تحقق شعار سال، همفکری است.

وی با اعلام اینکه دشمن به دنبال ناکارآمدی در سیستم های اداری و اقتصادی است، گفت: دشمن می خواهد به مردم القا کنند که جوانان ما توانایی و کارآمدی های لازم  برای پیشبرد اهداف کشور را ندارند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در سال گذشته اشتغال در بخش های مختلف اقتصادی و تجارتی شکل گرفت و پروژه های زیادی به سرانجام رسیده است، افزود: برای توسعه شهری زیرساخت های لازم را ایجاد کرده ایم و دنبال آن هستیم که فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان را ایجاد کنیم.

مولایی به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان به محوریت پنج شهر اشاره ای کرد و گفت: در این همایش بیش از 51 فرصت سرمایه گذاری احصا شده است که در سایت وزارت مالیات و دارایی بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه 300 تخت خوابی بیمارستان رازی قائمشهر که حدود 17 سال بر زمین مانده بود هم اکنون تکمیل و تجهیز شده است، گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دیگر طرح های بود که شاهد افتتاح و بهره برداری آن ها بوده ایم.

به گفته فرماندار قائمشهر اقدامات بزرگ اقتصادی در سایه حمایت بانکها اتفاق افتاده است.

مولایی با اعلام اینکه برنامه توسعه شهرستان تهیه و تدوین شده است، ادامه داد: در این زمینه باید با همدلی هم بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم .

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه یک شهر در گرو برنامه ریزی مدون است ، افزود: جذب سرمایه گذار هم منجر به رونق اقتصادی در بانکها خواهد شد.

فرماندار قائمشهر در پایان در خصوص مناسب سازی بانکها برای رفاه معلولان و سالمندان اشاره ای کرد و گفت: در راستای تسهیل در امر خدمات به معلولان و جانبازان از بانکها می خواهیم تا نسبت به این امر اقدام کنند.

در این جلسه بانکها صحبت های خود را ارائه دادند و همچنین خواستند تا با در اختیار قرار دادن تریبون به آنان، علاوه بر بیان مشکلاتشان؛ نقطه نظرهای خود را هم اعلام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار