بازدید نماینده وزیر نیرو از زیرساخت های آب و برق مسکن ملی شرق تا مرکز مازندران\

بازدید نماینده وزیر نیرو از زیرساخت های آب و برق مسکن ملی شرق تا مرکز مازندران

  • کد خبر: 2111103105
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1402 - 09:58

نماینده وزیر نیرو در تامین زیرساختهای آب و برق طرح مسکن ملی به همراه نماینده شرق مازندران ، مدیر عامل آبفا استان و دیگر مسئولان دستگاه‌های ذیربط از زیر ساختهای آب و برق طرح ملی مسکن مهر در شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود و ساری بازدید کرد .


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران ؛ در این بازدید دکتر زارع پور طی سخنانی با اشاره به دستور اکید دکتر محرابیان وزیر نیرو مبنی بر به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن ملی اظهار داشت: در این طرح زیرساخت های آب و برق برای واحدها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده که به طور میانگین برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان محاسبه می شود.
وی با اشاره به محدودیت اعتباری برای تامین و تعبیه زیرساختهای آب و برق ۲۴۰ هزار مسکن ملی در سطح کشور، از اختصاص اعتبار مناسب برای تامین زیرساختهای این پروژه‌ها از منابع ملی و عمومی در اختیار وزارت نیرو خبر داد.
در ادامه دکتر شریعتی نماینده مردم شرق مازندران ضمن قدردانی از وزارت نیرو گفت: در زیرساخت‌های مسکن ملی نکا و بهشهر با چالش مواجه ایم و رفع دو مشکل اساسی شامل تامین آب مورد نیاز و توسعه فاضلاب با توجه به سطح بالای آب و نزدیکی به دریا از ضروریات محسوب می شود که امیدوارم با همت مسئولان رفع شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران هم ضمن خیر مقدم به ارائه گزارش مختصر از عملکرد شرکت در تعبیه زیرساختهای مسکن ملی در شرق مازندران و مرکز استان و راهکارهای برون رفت از مشکلات پرداخت وگفت: شرق مازندران به دلیل فقر منابع آبی دارای شرایط خاص و بحرانی است که یقینا با افتتاح سد گلورد بخش زیادی از مشکلات مرتفع خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از نگاه دکتر محرابیان به بحث آبرسانی در طرح محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت های مسکن ملی گفت: برای بهره برداری از زیرساختهای پروژه مسکن ملی نیازمند اعتبارات مناسب در بخش آبرسانی و نیز توسعه فاضلاب هستیم و از موفق ترین وزیر دولت سیزدهم دکتر محرابیان انتظار داریم به این مهم نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم از شرایط بغرنج در این طرح ملی خلاص شویم و مردم به راحتی در این واحدها زندگی کنند.
*در ادامه سفر مشاور وزیر نیرو به مازندران جلسه بررسی و رفع موانع زیرساختهای مسکن مهر در این استان با حضور مدیران صنعت آب وبرق مازندران برگزار شد.
در این جلسه دکتر زارع پور، با اشاره به مسافرپذیر بودن استان مازندران گفت: در واقع این استان به تمامی کشور خدمات رسانی می کند .
وی رفع مشکلات مردمی را از مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: مشارکت مردم در اجرای طرحهای مسکن مهر و ملی به اتمام این پروژه ها کمک می کند.
مهندس برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیزدر این جلسه ایجاد زیرساختها در مسکن های مهر را یکی از دغدغه های استان دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه در برخی از مسکن های مهر استان اقدامات و کارهای خوبی صورت گرفت ولی همچنان مشکلاتی در این زمینه دیده می شود.
وی، اظهار امیدواری کرد سفر دکتر زارع پور به مازندران منشا برکات خوبی برای استان باشد.
در پایان این جلسه به بررسی مشکلات شرکتهای خدمات رسان در بخش آب، فاضلاب، برق، گاز و...در مسکن مهر پرداخته شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار