کمک ۱۰ میلیونی مردم قائمشهر به مردم فلسطین در روز قدس\

کمک ۱۰ میلیونی مردم قائمشهر به مردم فلسطین در روز قدس

  • کد خبر: 2111103086
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1402 - 11:23

مردم نیکوکار قائمشهر در روز جهانی قدس به مردم غزه و فلسطین کمک کرده و جمع‌آوری کمک‌ها توسط کمیته امداد این شهرستان انجام شد.

خبرنگار: معظمه نقی پور 

به گزارش استناد نیوز از قائمشهر، جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد قائمشهر با توجه به کمک مردم این شهرستان به مردم فلسطین در روز قدس، خاطر نشان کرد: در روز قدس امسال، مردم قائمشهر مبلغ ۱۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه و فلسطین کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است. 

رئیس کمیته امداد قائمشهر با برشمردن وظایف این نهاد، اظهار داشت: کمیته امداد وظیفه جمع‌آوری و ترویج این امر را بر عهده دارد و انجام این کار مهم و ارزشمند به عنوان یک رسم همه ساله در روز جهانی قدس که یادگار امام راحل به شمار می‌آید بر عهده این نهاد انقلابی است.

یعقوبی افزود: همکاران واحد مشارکت کمیته امداد قائمشهر آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان هستند.

یعقوبی همچنین باتوجه به برپایی ایستگاه صلواتی و پایگاه جذب حامیان ایتام در شب‌های قدر، خاطر نشان کرد: به همت خیرین شهرستان و همکاران واحد مشارکت، کمیته امداد قائمشهر با توجه به ظرفیتی که از خیرین این شهرستان و تلاش مضاعفی که در همکاران واحد مشارکت وجود دارد چندین سال بطور متوالی این پایگاه را برپا می‌کند.

وی یادآور شد: باتوجه به فضیلت شبهای قدر و اطعام روزه داران در شب‌های نزول قرآن همکاران این نهاد انقلابی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرده بودند که با استقبال مردم شهرستان مواجه شده بود که باعث دلگرمی و ان‌شا‌ءالله تداوم این حرکت در سالهای آینده خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار