آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۱۱۰۰ تخت خوابی در اردیبهشت ماه سال جاری\
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با استاندار مازندران؛

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۱۱۰۰ تخت خوابی در اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد خبر: 2111103072
  • چاپ
  • انتشار: 15 فروردين 1402 - 11:13

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دیدار با استاندار مازندران از آغاز عملیات ساخت بیمارستان 1100 تخت خوابی در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دیدار اعضای هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل با استاندار مازندران با گرامیداشت یاد شهدای سلامت دانشگاه، موفقیت در کنترل کرونا را مدیون جان فشانی کادر درمان و بهداشت دانست.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه سلامت و اقدامات این دانشگاه در بخش های مختلف ارائه داد و گفت :استان مازندران بزرگترین شبکه بهداشتی و درمانی کشور را داراست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: قرار گاه جوانی جمعیت دانشگاه نسبت به شناسایی ۱۱ هزار زوج نابارور و برنامه ریزی جهت درمان آنان در راستای افزایش و جوانی جمعیت اقدام کرد.

دکتر غلامی با اعلام اینکه در هفته دولت پارسال ۲۱ پروژه حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در سال گذشته تخصیص داده شد . نیمی از بدهی های سال گذشته با مدیریت انجام شده تسویه شد ( ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال بدهی به ۶۰۰۰ میلیارد ریال کاهش یافت).
وی با بیان اینکه طی سال گذشته در راستای طرح رایحه خدمت، ۴۶ برنامه ملاقات عمومی برگزار شد و ۱۸۱۰ بازدید از مراکز و پروژه های حوزه سلامت استان انجام شد، افزود: برنامه ریزی لازم جهت اجرای ۱۵ پروژه حوزه سلامت در بحث مولد سازی انجام شد که بیمارستان ۲۲۲ تخت خوابی تنکابن تا شهریور ماه به بهره برداری می رسد.
دکتر فرهادی در پایان دیگر طرحی که امسال به بهره برداری می رسد را بیمارستان رازی قائمشهر در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: همچنین عملیات ساخت بیمارستان ۱۱۰۰ تخت خوابی تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار