محتکر روغن خودرو میلیاردی در بابل دستگیر شد\

محتکر روغن خودرو میلیاردی در بابل دستگیر شد

  • کد خبر: 2111103012
  • چاپ
  • انتشار: 07 اسفند 1401 - 17:03

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر روغن خودرو و کشف ۱۶ هزار و ۶۷۶ لیتر روغن خودرو در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما ، سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین گفت: ماموران پلیس آگاهی اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران روغن خودرو در آن شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بابل با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶ هزارو ۶۷۶ قوطی روغن خودرو از انبار متعلق به متهم خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسینی همچنین خاطرنشان کرد: کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

او هرگونه قاچاق و احتکار کالا و سایر مایحتاج عمومی را اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، رشدتجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالا‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار