حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در قائمشهر آسفالت می شود/۵ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی\

حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در قائمشهر آسفالت می شود/۵ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی

  • کد خبر: 2111103011
  • چاپ
  • انتشار: 07 اسفند 1401 - 16:23

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه حیاط ۱۲ مدرسه روستایی در قائمشهر آسفالت می شود، گفت: به منظور ایمن سازی حیاط مدرسه نسبت به آسفالت حدود هفت مدرسه روستایی اقدام شد تا دانش آموزان در اثر بازی کردن دچار آسیب و سانحه نشوند .

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال نوروز با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، افزود: با توجه به ماه رمضان در ایام نوروز شاهد حضور زودهنگام مسافران به این شهرستان خواهیم بود.

وی گفت: آموزش و پرورش ظرفیت اسکان روزانه حدود ۳۰۰ نفر از مسافران نوروزی در این شهرستان را دارد.

فرماندار قائمشهر نقش معلمان را در توسعه جامعه مهم تلقی کرد و از آنان به عنوان یک الگو تاثیر گذار برای دانش آموزان نام برد .

مولایی با اعلام اینکه مدیران باید در تراز انقلاب نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان اقدام کنند ، تصریح کرد : اگر مدیری که مقوله های آموزشی و تربیتی فرزندان ما را برعهده دارند نتوانند با نگاه جهادی ، انقلابی و فرهنگی  ِآموزش های لازم را به این قشر بیاموزند، نسبت به خون شهدا و شاخصه های انقلاب بدعهدی کرده اند .

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در این جلسه گفت: آموزش و پرورش ۵ مدرسه با ۵۰ کلاس درس را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

عموزاده افزود: به غیر از این مدارس در مرکز رفاهی ۲۵ نفر و اردوگاه دانش آموزی ریکنده هم ۴۰ نفر اسکان داده می شوند‌.

وی با اعلام لینکه الویت اسکان مسافران نوروزی با فرهنگیان است ، گفت: در مجموع ۲۰۰ نفر به صورت شبانه در پنج مدارس سطح این شهرستان اسکان داده می شوند .

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در پایان  با اشاره به اینکه به جدیت  پیگیر طرح سینما کانون در این شهرستان هستیم، افزود: این طرح در مرحله تجهیزات است که تا هفته آینده به بهره برداری می رسد. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار