بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر نیمه شعبان به بهره برداری می رسد/ بخش عمده تجهیزات بیمارستانی تامین شده است\

بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر نیمه شعبان به بهره برداری می رسد/ بخش عمده تجهیزات بیمارستانی تامین شده است

  • کد خبر: 2111103010
  • چاپ
  • انتشار: 07 اسفند 1401 - 13:59

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه بیمارستان جایگزین ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر مراحل نهایی را طی می کند ابراز امیدواری کرد تا این بیمارستان نیمه شعبان به بهره برداری برسد.

خبرنگار : مونا معینی 

جواد مولایی قرا روز یکشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونین ایشان در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز در خصوص آخرین وضعیت بيمارستان جایگزین رازی قائمشهر ، افزود: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان بعد از بهره برداری از ورزشگاه شهید وطنی تمام تمرکزمان را برای افتتاح طرح های بيمارستان جایگزین ۳۰۰ تختخوابی رازی و تقاطع شهید مهدوی گذاشته ایم .

وی گفت : با وجود تاخیر و توقف چندین ساله اجرای پروژه بیمارستان رازی قائمشهر خوشبختانه با تزریق اعتبارات مناسب عملیات اجرایی این طرح در دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشته که این نشان از پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته است.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه بیمارستان جایگزین ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر مراحل نهایی را طی می کند، گفت: به منظور آخرین وضعیت این بیمارستان نشستی را با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونین دانشگاه و افرادی که هماهنگ کننده این پروژه بوده اند ، داشته ایم .

مولایی در پایان گفت : با تلاش مسئولان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران این بیمارستان تا نیمه شعبان به بهره برداری می رسد تا مردم بتوانند از خدمات درمانی این مرکز بهره مندشوند.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای بيمارستان جایگزین رازی قائمشهر بخش عمده تجهیزات تامین و در این بيمارستان مستقر است.

با پیگیری های به عمل آمده توسط دکتر فرهاد غلامی مشکل  برق بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر تا دو روز آینده برطرف و نسبت یه نصب این مجموعه اقدام  می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مهم ترین عامل برای اتمام این طرح را  چک لیست از مراحل نهایی ساخت این پروژه از پیمانکار اعلام کرد.

بيمارستان جایگزین رازی قائمشهر یکی از پروژه های بزرگ بیمارستانی منطقه است که با بهره برداری از آن علاوه بر مردم قائمشهر ساکنان شهرهای همجوار هم می توانند از خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی این بيمارستان بهره مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار