موج سواری اشتباه باشگاه نساجی از ماجرای معلم قائمشهری / بجای عذرخواهی زمین و زمان را به هم نبافید\

موج سواری اشتباه باشگاه نساجی از ماجرای معلم قائمشهری / بجای عذرخواهی زمین و زمان را به هم نبافید

  • کد خبر: 2111103004
  • چاپ
  • انتشار: 29 بهمن 1401 - 12:32

استناد نیوز - باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران که فصل جاری مسابقات لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف حیثیت ورزشی خود را در معرض خطر دیده با تصمیمات اشتباه مدیریتی حیثیت فرهنگی خود را نیز زیر سوال برده است.

? سامان سوهانیان  - نساجی که در ۶ مسابقه گذشته خود در لیگ برتر تنها ۲ امتیاز کسب کرده، تحت فشار افکار عمومی و هواداران پرشور و فهیم خود قرار گرفته است.

در این شرایط بود که ماجرای کلیپ اجرای آهنگی با محتوای نامناسب در مدرسه و تصمیم عجولانه آموزش و پرورش مازندران در اخراج معلم خاطی رخ داد، این موضوع حمایت آگاهانه افکار عمومی از معلم اخراج شده به دلیل عدم تناسب خطای صورت گرفته با مجازات تعیین شده را  به همراه داشت و مدیران باشگاه نساجی زمینه را برای موج سواری و فرار از فشار هواداران فراهم دیدند!

 

باشگاه نساجی در شرایطی معلم قائمشهری را به عنوان سپر عملکرد ضعیف فنی و مدیریتی خود برگزیده و قصد استخدام وی در امور فرهنگی را دارد که در کلیپ اولیه منتشر شده از اجرای آن آهنگ (حاوی کلمات نامناسب) در مدرسه، حجم انتقادها از معلم به دلیل عملی ضد فرهنگی در محیط مدرسه بود، هرچند در ادامه به دلیل تصمیم اشتباه آموزش و پرورش در اخراج معلم خاطی افکار عمومی به حمایت از معلم پرداخت و تلاش می شود معلم مربوطه به محل کار خود بازگردد، اما به راستی چه اقدام فرهنگی ای در آن کلیپ به چشم مدیران نساجی آمد که چنین تصمیمی گرفته اند؟!

 

همچنین اخیرا مدیرعامل نساجی در برنامه تلویزیونی به انتقاد شدید از زمین و زمان پرداخت و به یکباره ایرادات ورزشگاه وطنی را نیز به شدیدترین لحن مطرح نمود تا نتایج ضعیف تیم را به هر چیزی ربط دهد جز عملکرد مجموعه مدیریتی و فنی باشگاه بزرگ نساجی!

متأسفانه فرهنگ عذرخواهی در کشور به درستی نهادینه نشده و فرار رو به جلو و مقصر جلوه دادن دیگری راهی است که معمولا برگزیده می شود، کاری که مدیران باشگاه بزرگ نساجی نیز انتخاب کرده اند.

 

? سامان سوهانیان، مدیرمسئول استنادنیوز 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار