بارش برف و باران در تهران و 17 استان دیگر ادامه دارد\
  • پیش بینی هواشناسی؛

بارش برف و باران در تهران و 17 استان دیگر ادامه دارد

  • کد خبر: 2111103001
  • چاپ
  • انتشار: 25 بهمن 1401 - 09:22

با تداوم وضعیت جوی نارنجی در کشور، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در روز سه‌شنبه در تهران، البرز، قم و ۱۷ استان دیگر خبر داد.

 به گزارش استناد نیوز و بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی لرستان، شمال شرق خوزستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس و ارتفاعات خراسان رضوی تقویت می‌شود. بارش‌ها در این مناطق به صورت برف و کولاک خواهد بود.
امروز هم چنین بارش‌ها با شدت کمتر در خوزستان، لرستان، شرق ایلام، شرق کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، البرز، تهران، غرب و جنوب سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال غرب خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های قزوین، یزد، گیلان و مازندران شروع خواهد شد.
هواشناسی برای فردا (چهارشنبه) نیز در خوزستان، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی، سمنان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران را پیش‌بینی کرده است.
روز (پنج‌شنبه) در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، نیمه شمالی فارس و ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان بارندگی خواهیم داشت.
هواشناسی درباره مخاطرات وضعیت جوی زرد و نارنجی اعلام کرده است: انسداد راه‌های روستایی و اختلال حمل و نقل بین‌شهری و درون‌شهری، رخداد بهمن، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، خسارت به صنعت کشاورزی، اختلال در انتقالِ حامل‌های انرژی، احتمال شکستن شاخه‌های درختان بر اثر سنگینی بار برف وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار