2 طرح کمیته امداد در قائمشهر افتتاح شد\
  • در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛

2 طرح کمیته امداد در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102991
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1401 - 19:32

در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز چهار شنبه طرح های اشتغالزایی و مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد قائمشهر با حضور فرماندار قائمشهر، معاونین فرماندار، بخشدار قائمشهر، رئیس کمیته امداد قائمشهر، فرمانده سپاه قائمشهر و مسئولین در سطح این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر، افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر یک طرح اشتغالزایی مددجو تحت پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان و اشتغالزایی چهار نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسید.

جمال یعقوبی گفت: در این طرح 350 میلیون تومان تسهیلات به فرد متقاضی پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 49 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد طرح های اشتغالزایی خرد به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات برای 647 نفر اشتغال در سطح این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر دیگر طرحی که در این ایام به بهره برداری رسید را مسکن محرومین اعلام کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

یعقوبی در پایان گفت: برای ساخت این مسکن 80 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن، 60 میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد و مابقی از سوی سپاه هزینه شده است.

کمیته امداد

کمیته امداد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار