4 طرح عمرانی در شهرستان بابل افتتاح شد\
  • به مناسبت پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛

4 طرح عمرانی در شهرستان بابل افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102970
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1401 - 15:33

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز یک شنبه 4 طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل بنیاد مسکن مازندران، فرماندار بابل و مسئولین شهرستانی در سطح شهرستان بابل افتتاح شد.

 

به گزارش استناد نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر آسفالت راه روستایی حاجی کلا از توابع بخش لاله آباد بابل افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: این طرح به طول 350 متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی دیگر طرحی که به بهره برداری رسید را خانه مسکن محروم در روستای سنگچی  از توابع بخش لاله آباد بابل اعلام کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان با مشارک کمیته امداد امام خمینی،بنیاد مسکن،خیرین و گروه جهادی رضوی به بهره برداری رسید.

فرماندار بابل بیان کرد: برای خانواده ۳ نفره ای که در این منزل مسکونی سکونت دارند  و فاقد سرپرست بوده و دارای دو فرزند بیمار صعب العلاج می باشند قریب به ۸۰ میلیون تومان که  ۳۰ میلیون تومان به صورت بلا عوض و ۵۰ میلیون تومان وام کم بهره است از جانب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اعتبار تعلق گرفت.

وی گفت: همچنین ۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان نیز وام کم بهره از سوی کمیته امداد تعلق گرفت.

عزیززاده گرجی از افتتاح آسفالت راه روستایی بالا احمد چاله پی از توابع بخش لاله آباد بابل خبر داد و گفت: این طرح به طول 300 متر و اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار بابل در پایان با اشاره به اینکه به مناسبت این ایام مدرسه ۶ کلاسه زنده ‌یاد مهر آفاق برزو در روستای احمد چاله پی به بهره برداری رسید، گفت:شهرستان بابل دارای ۴۵۵ مدرسه و مرکز آموزشی می باشد که تعداد ۷۸۰۰۰ دانش آموز در این مراکز و مدارس به تحصیل مشغولند. 32 درصد دانش آموزان این شهرستان در مدارس غیر دولتی و ۷۷ درصد دانش آموزان در مدارس دولتی تحصیل می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار