تخصیص 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به مازندران/هدف دولت توسعه کشت گلخانه ای است\

تخصیص 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به مازندران/هدف دولت توسعه کشت گلخانه ای است

  • کد خبر: 2111102962
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1401 - 16:20

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از اعتبار 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات در تبصره 18 خبر داد و گفت : تاکنون از این میزان 6 هزار میلیارد تومان به مازندران تخصیص داده شد که از این مبلغ تنها یکهزار و 500 میلیارد تومان به بانک معرفی شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، کمال علیپور روز پنج شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری که در شهرستان قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه مهم ترین کاری که در کشور برای برون رفت از وضعیت شکننده بروکراسی اداری می توان انجام داد تسهیل در کسب و کار و صدور مجوزات لازم است، افزود: با نگاه هدف گذاری رشد هشت درصد دولت باید کارهای را انجام دهد که یکی از اقداماتی که دنیا با آن کار کرد و ما هم باید توجه کنیم، مردمی سازی اقتصاد کشور است که می تواند چالش ها و مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی را بردارد.

وی با اعلام اینکه قانون صدور مجوز ها و تسهیل در کسب و کار را در مجلس تصویب کردیم، گفت که تا تولید کنندگان بدون بن بست در بروکراسی اداری بتوانند هر چه سریع تر فعالیت خود را آغاز کنند .

نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر نجات و رشد اقتصادی کشور را ایجاد برداشتن مانع ها اعلام کرد.

علیپور از اعتبار 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات در تبصره 18 خبر داد و گفت : تاکنون از این میزان اقدامات اولیه برای 6 هزار میلیارد تومان در استان مازندران انجام شد که از این مبلغ تنها یکهزار و 500 میلیارد تومان به بانک معرفی شدند.

وی میزان طرح معرفی شده در قائمشهر را 118 طرح با اعتبار 147 میلیارد تومان، جویبار 50 طرح با 257 میلیارد تومان و سوادکوه و سوادکوه شمالی را 21 طرح اعلام کرد.

نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر با اعلام اینکه دولت با تمام فشارهای دشمنان تورم 60 درصد را به حدود 48 درصد رساند از دولت تشکر کرد و گفت: در مجلس تمام تلاشمان را برای کمک به دولت به کارگیری می کنیم تا موانع برداشته شود و در بودجه امسال هم تلاشمان این است تا به موضوع مالیات، نفت و مولد سازی توجه کنیم.

صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در پایان این همایش، با اعلام اینکه هدف دولت سیزدهم کشت گلخانه ای است، گفت: استان مازندران نقاط هدف مناسبی برای توسعه و رشد سیستم گلخانه ای دارد که در این زمینه می توان از وجود سرمایه گذران استفاده کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار