آیت الله لائینی، شهروندان را به مصرف بهینه گاز فراخواند\

آیت الله لائینی، شهروندان را به مصرف بهینه گاز فراخواند

  • کد خبر: 2111102903
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1401 - 10:18

در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با نماینده ولی فقیه در مازندران؛ آیت الله لائینی، شهروندان را به مصرف بهینه گاز طبیعی فراخواند.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه کرد.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۹۷ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
مایلی رستمی با اشاره به ورود هوای سرد به استان و لزوم صرفه جویی مردم و مشترکین عزیز، در مصرف گاز طبیعی عنوان کرد: درخطبه های نماز جمعه، ائمه محترم جماعات در سطح استان توصیه ها و رهنمودهای لازم را برای مصرف بهینه و صرفه جویی ارائه نمایند.
در ادامه آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: گاز یک نعمت الهی است که خداوند متعال به ایران اعطا نموده و گازرسانی گسترده به شهرها و روستاهای کشور از حسنات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: گاز طبیعی یکی از عوامل کمک کننده به محیط زیست می باشد و باید در استان از این انرژی پاک استفاده بهینه نمائیم.
آیت الله محمدی لائینی، اسلام را دین بهره برداری از نعمات الهی در حد معقول دانست و اسراف و تبذیر را مذموم و ناپسند عنوان کرد و از مردم عزیز استان خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار