به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز ، سید کاظم حسینی کارنامی افزود:مرکز فوریتهای برق (۱۲۱) در ستاد و کلیه امورها و بخشها به منظور پاسخگویی منطقی و سریع تماسهای مشترکین و پیگیری در خواستها در کوتاهترین و مناسبترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی فعال است. تمامی خاموشیها در امورها و بخشهای توزیع در سامانه نرم افزار ۱۲۱ ثبت و قابل رویت است.
وی با بیان اینکه کلیه خاموشیهای خواسته و ناخواسته در نرم افزار ثبت حوادث و سیستم ضبط مکالمات ثبت می شود گفت: این درخواستها توسط اپراتورها بصورت برنامه ریزی شده به واحدهای پیگیری کننده ارجاع میشود
حسینی کارنامی ضمن اطمینان خاطر به مشترکان در خصوص رویت تمام خاموشیهای فشار متوسط و ضعیف در سامانه نرم افزار ۱۲۱ اعلام داشت: تمام تماسهای مردم هم از طریق این سامانه مدیریت میشود.
وی با اشاره به عملکرد واحد ۱۲۱ در راستای مدیریت خاموشیها در سال جاری اشاره کرد و افزود: برقراری سرویس اعلان (Notification) در اپلیکیشن برق من، توسعه پاسخگویی هوشمند مراکز تماس، راه اندازی قابلیت سر ریز تماسها بین مراکز ۱۲۱ ساری، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزایش ظرفیت پاسخگویی در شرایط بحران، امکان مشاهده، رصد و ردیابی خودروهای عملیاتی، ضبط مکالمات در راستای نظارت برمدیریت خاموشیها از جمله اقدامات امور فوریتهای و اتفاقات شبکه توزیع برق مازندران به شمارمیرود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با توجه به فراگیری اپلیکیشن (برق من) در جهت ارائه کلیه خدمات غیر حضوری تصریح کرد:مشترکین محترم حوزه توزیع برق مازندران با استفاده از این اپلیکیشن و سایت شرکت به آدرس www.maztozi.ir و ورود به لینک اطلاعات خاموشی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده میتوانند از خاموشیهای با برنامه منطقه خود آگاه شوند. منبع / صدا و سیما