بهره مندي بيش از ۱۰ هزار مددجو کميته امداد مازندران از آموزش فنی و حرفه ای\

بهره مندي بيش از ۱۰ هزار مددجو کميته امداد مازندران از آموزش فنی و حرفه ای

  • کد خبر: 2111102878
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1401 - 09:27

مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد مازندران از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز، حجت الاسلام عالیشاه در دیدار با مدیر کل فنی و حرفه ای استان ، افزود: مقدمه اشتغال مددجویان آموزش مهارتی است و این نهاد به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اعتقاد ویژه‌ای دارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تاکنون بیش از ١٠ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند که ۶٠٠٠ نفر از آن‌ها توانستند طرح‌های کسب و کار ایجاد کنند.

حجت الاسلام عالیشاه با قدردانی از تلاش‌های مسئولان فنی و حرفه‌ای افزود: آموزش فنی و حرفه ای، آموزش کارساز است و باعث بهره وری می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران هم در این دیدار گفت: هدف اصلی این اداره کل گسترش آموزش‌های مهارتی برای تمامی بخش‌های جامعه است.

سید حسین درویشی افزود: اعتقاد داریم کار‌های جزیره‌ای دستگاه‌ها در جامعه امروزی پاسخگو نیست و ارائه خدمات به آحاد جامعه و گروه‌های هدف، به ویژه بخش‌های آسیب پذیر و افراد تحت پوشش کمیته امداد با هم افزایی میان دستگاه‌ها اثربخش خواهد بود. منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار