بیماران خاص و مشکلات درمانی و مسائل اجتماعی آنها باید مورد توجه قرار گیرند\

بیماران خاص و مشکلات درمانی و مسائل اجتماعی آنها باید مورد توجه قرار گیرند

  • کد خبر: 2111102873
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1401 - 08:04

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه بیماران خاص و مشکلات درمانی و مسائل اجتماعی آنها باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: آنچه در حیطه مسئولیت و وظایف ما باشد را انجام می‌دهیم و برای حمایت از این عزیزان همراه شماییم.


به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائمشهر، جواد مولایی در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه بیماران خاص و مشکلات درمانی و مسائل اجتماعی آنها باید مورد توجه قرار گیرند، خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه مسئولیت و وظایف ما باشد را انجام می‌دهیم و برای حمایت از این عزیزان همراه شماییم.
فرماندار قائم شهر ادامه داد: امروزه مشکلات بسیاری گریبانگیر خانواده‎هایی است که این بیماری‎ها را از نزدیک لمس می‏کنند و به همین جهت باید همه جامعه برای کمک به بیماران این گروه ها دست همت و یاری را به هم دهند و مشکلات را رفع کنند.
مولایی با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد همیشه یاور دولت بودند و با شناسایی دقیق مسائل جامعه مورد هدف بهتر می توانند اقدامات حمایتی را انجام دهند، گفت: خوشبختانه این انجمن نیز در حمایت از بیماران تحت پوشش موفق عمل کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار توجه بیشتر به این مجموعه را دارم.
در ادامه رئیس هیئت مدیره انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر بیان داشت: پیگیری مسائل و مشکلات افراد مبتلا به تالاسمی از طریق مکاتبه، ملاقات حضوری و برگزاری جلسه با مسئولین استانی و شهرستانی از برنامه های این انجمن است.
سیدمهدی صادقی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۲۰ نفر تالاسمی تحت پوشش این انجمن در سطح شهرستان قرار دارند که مراحل درمانی و تزریق خون خود را در دو مرکز درمانی رازی و ولیعصر انجام می دهند.
وی همچنین کمک به مبتلایان تالاسمی در پیگیری مسائل درمانی و تهیه دارو، افزایش کیفیت درمان، پیگیری مسائل اجتماعی و ارائه خدمات مالی و اداری را از دیگر اقدامات این انجمن در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله انجمن شهرستان اختصاص بخش درمانی ویژه عزیزان تالاسمی در بیمارستان جایگزین رازی است و تمام تلاش و پیگیری خود را در این راستا متمرکز کردیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار