170 هزارمتر از انهار قرچک لایروبی و پاکسازی شد\

170 هزارمتر از انهار قرچک لایروبی و پاکسازی شد

  • کد خبر: 2111102804
  • چاپ
  • انتشار: 09 آذر 1401 - 16:59

معاون خدمات شهری شهرداری قرچک گفت: به همت عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری از آغاز فصل پاییز 170هزارمتر از انهار، کانال و مسیل ها لایروبی و پاکسازی شد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خائف با اشاره به پایش و بازدیدهای منظم کانال‌های اصلی و فرعی معابر، اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح شهر، عملیات پاک‌سازی و لایروبی انهار و کانال‌ها انجام شد.
وی افزود: مشارکت شهروندان و همکاری و همراهی آن‌ها در عدم تخلیه زباله، نخاله‌های ساختمانی و ضایعات در سطح شهر می‌تواند کمک شایانی در عدم آب‌گرفتگی به‌ویژه در فصل بارندگی کند.
معاون خدمات شهری شهرداری قرچک با بیان اینکه 170 هزارمتر طول کانال ها و مسیل های قرچک لایروبی شده است، تصریح کرد: باتوجه به لزوم ارائه خدمات بهینه به شهروندان تمامی انهار به صورت روزانه لایروبی و نسبت به جمع آوری زباله توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری اقدام می شود.
خائف در ادامه پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد و خواستار مشارکت شهروندان در پاکسازی شهر با عدم رها سازی زباله های شهری و نخاله های ساختمانی در انهار و مسیل ها که مهمترین علت آبگرفتگی انهار سرپوشیده و روباز است، شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار