شیرازی ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران ۱۱ گوسفند قربانی کردند\

شیرازی ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران ۱۱ گوسفند قربانی کردند

  • کد خبر: 2111102798
  • چاپ
  • انتشار: 08 آذر 1401 - 11:38

هواداران فوتبال در شیراز با برپایی آیینی ۱۱ گوسفند را برای موفقیت تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲  قطر قربانی کردند.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا، این مراسم در مقابل حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم (ع) (آستانه) و با حضور جمعی از خانواده ها و علاقه مندان به فوتبال برگزار شد.

نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم به کمک خیرین و علاقه مندان به تیم ملی فوتبال در شیراز برگزار شد.

سید محمد هادی آیت الهی ادامه داد: مردم در این مکان مقدس جمع شدند تا ضمن خواندن دعا برای بازیکنان تیم ملی، حمایت خود را نیز اعلام نمایند.

وی افزود: در این مراسم ۱۱ گوسفند برای پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا قربانی کردند تا بازیکنان تیم ملی بدانند مردم پشتیبان آنها هستند.

آیت الهی افزود: پس از پایان مسابقه تیم ملی و به امید صعود به مرحله دوم، مردم در خیابان ها به صورت خود جوش جشن خواهند گرفت.

در این مراسم همچنین شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم کشورمان و خواندن سرود ایران و واسونک محلی شیرازی برای موفقیت تیم ملی دعا کردند.

دیدار تیم های ایران و آمریکا روز سه شنبه هشتم آذر ماه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود و در همین زمان هم تیم های انگلیس و ولز به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف ۲ تیم صعود کننده از گروه B این بازیها مشخص شود.

ایران با یک تساوی هم برابر آمریکا می تواند به عنوان تیم دوم صعود کند هر چند صعود ۲ تیم در این گروه به روز آخر و اما اگر کشیده شد.

تیم های ایران، ولز، انگلیس و آمریکا در گروه B قرار دارند.

در بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۳۲ تیم شرکت دارند و درهشت گروه با هم بازی می‌کنند و در پایان مرحله گروهی از هرگروه ۲ تیم به مرحله بعد که به صورت حذفی برگزار می شود، راه خواهند یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار