20 هکتار جنگل های عباس آباد طعمه حریق شد/ درخواست بالگرد برای اطفای حریق\

20 هکتار جنگل های عباس آباد طعمه حریق شد/ درخواست بالگرد برای اطفای حریق

  • کد خبر: 2111102786
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1401 - 10:05

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: بامداد امروز بر اثر گرما، وزش باد و انباشت برگ‌های خزان گرفته بیش از ۲۰ هکتار از جنگل‌های منطقه لنگا این شهرستان طعمه حریق شد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، سینا عبدی افزود: در همان ساعت اولیه آتش سوزی ۱۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی، مردمی و نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی عباس آباد برای اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.
او گفت: محل آتش سوزی سخت گذر است و امکان حضور و انتقال تجهیزات اطفای حریق از سوی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی میسر نیست.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد ادامه داد: در مرحله نخست با تلاش نیرو‌های امدادی آتش خاموش شد، اما با توجه به وزش باد حریق دوباره شعله ور شده است.
عبدی افزود: هم اکنون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر و مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران برای مشاهده از محل وقوع آتش سوزی، مدیریت بهتر و نظارت دقیق‌تر حضور دارند تا در صورت نیاز از ستاد مدیریت بحران استانداری درخواست یک فروند بالگرد کنند.
حدود ۳۳ هزار هکتار از سطح عرصه‌های جنگلی و مرتعی زیر پوشش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد غرب مازندران قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار