خانواده های دارای چند معلول تا دو سال آینده صاحبخانه می شوند\

خانواده های دارای چند معلول تا دو سال آینده صاحبخانه می شوند

  • کد خبر: 2111102734
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1401 - 10:27

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در صورتی که تعداد خانوارهای فاقد مسکن دارای چند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی، افزایش نیابد، ظرف یکی دو سال آتی صاحب مسکن می‌شوند و امتیازهای ویژه‌ای به معلولان اختصاص می‌یابد.

به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ا، «سیدصولت مرتضوی» در حاشیه نشست علمی‌ـ‌تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور و در جمع خبرنگاران، درباره تأمین مسکن معلولان و جامعه تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: با توافق‌های انجام شده با نهادهای حمایتی، بنیاد مستضعفان‌ انقلاب‌اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، احداث مسکن خانواده‌های دارای چند معلول، تضمین شده است.

وی افزود: تعداد قابل توجهی واحد مسکونی احداث و به خانواده‌ها تقدیم شده و مابقی آن هر تعدادی که باشد به صورت چندجانبه با سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی تأمین می‌شود. همچنین زمین واحدهای مسکونی با منابعی، تأمین و تجهیز و تکمیل خواهد شد که بازه زمانی چندان زمان‌بری ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی هم‌زمان برای همه احداث نمی‌شود و به صورت سنواتی و با اولویت ساخته می‌شود. اگر تعداد افزایش نیابد، ظرف یک تا دو سال، منازل مسکونی‌خانواده‌های دارای چند معلول تأمین خواهد شد.

مرتضوی گفت: در سازمان بهزیستی کشور و معاونت امور تعاون وزارت کار برای سایر معلولان نیز پیگیر امتیازهای ویژه‌ای هستیم تا تعاونی‌های مختلف، تسهیلات مناسبی را به این افراد پرداخت کنند و در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار