پیکر ۶ شهید حادثه تروریستی شیراز در حرم شاهچراغ تشییع و خاکسپاری شدند\

پیکر ۶ شهید حادثه تروریستی شیراز در حرم شاهچراغ تشییع و خاکسپاری شدند

  • کد خبر: 2111102656
  • چاپ
  • انتشار: 08 آبان 1401 - 10:39

پیکرهای ۶ شهید حمله تروریستی چهارم آبان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) روز یکشنبه باری دیگر بر دستان مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) تشییع و در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.

به گزارش استناد نیوز ، این حادثه تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید داشت که از این تعداد، پنج شهید اهل شیراز و نیز یک خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) اهل استان گیلان، روز یکشنبه هشتم آبان ۱۴۰۱ با حضور گسترده مردم در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.

در این آیین، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، نماز را بر پیکر این شهدا اقامه کرد.

این آیین با حزن و اندوه بسیاری همراه بود و پیکرهای مطهر این شهدا در آستان مقدس شاهچراغ (ع) محل شهادت خود به خاک سپرده شدند.

این پیکرهای مطهر پس از تشییع و بدرقه باشکوه روز شنبه هفتم آبان در شیراز و مشهد به استان فارس بازگشته بود.

سه تن از شهدایی که یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آرام گرفتند از اعضای یک خانواده بودند. دانش آموز آرشام سرایداران به همراه علیرضا سرایداران پدر و زهرا اسمعیلی مادرش در این حادثه شهید شدند.

پیکر شهید دانش آموز محمدرضا کشاورز نیز به همراه شهید مجتبی ندیمی نیز روز یکشنبه در این آستان مقدس به خاک سپرده شد.

در این میان، پیکر شهید حسن علی پورعیسی از خادمان حرم مطهر شاهچراغ که اهل استان گیلان است، نیز بنا به وصیت وی در این حرم مطهر آرام گرفت.

منبع ؛ ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار