رشد ۱۸.۵ درصدی پوشش بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار در استان مازندران\

رشد ۱۸.۵ درصدی پوشش بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار در استان مازندران

  • کد خبر: 2111102631
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1401 - 20:50

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از رشد بیش از 18 درصدی پوشش بیمه زنان خانه دار در شش ماهه اول سال 1401 خبر داد.

به گزارش استنادنیوز، حسن فلاح با بیان اینکه امروزه پوشش بیمه‌ای یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است، گفت: در کشور ما نیز سیاست گسترش و تعمیم بیمه آحاد جامعه در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد که یکی از طرح های آن بیمه زنان خانه دار می باشد.

 

وی افزود: یکی از دغدغه‌های زنان خانه داری که شغل دیگری ندارند؛ داشتن بیمه است تا از این طریق پشتوانه ای برای آینده خود و دوران بیماری داشته باشند از این رو بیمه زنان خانه دار برای سازمان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران ادامه داد: در راستای همین سیاست در استان مازندران نیز برنامه ریزی مدونی برای آگاهی بخشی در خصوص شرایط و مزیت های بیمه زنان خانه دار تدوین شد و با تلاش های صورت گرفته طی شش ماهه نخست سال جاری شاهد رشد 18.5 درصدی پوشش این نوع بیمه بوده ایم.

 

فلاح با اعلام اینکه تا پایان شهریورماه 41 هزار و 950 خانم خانه دار استان مازندران تحت پوشش این نوع بیمه قرار گرفته اند، گفت: این تعداد در پایان سال گذشته 35 هزار و 388 نفر بود که رشد 6 هزار و 560 بیمه پرداز در طول 6 ماه نشان از عملکرد مناسب همکاران شعب مختلف در سطح استان دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار