همایش شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلا مازندران در قائمشهر برگزار می شود\

همایش شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلا مازندران در قائمشهر برگزار می شود

  • کد خبر: 2111102615
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1401 - 10:10

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای توپخانه لشکر ۲۵ کربلا، گفت: پنجمین همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان و یادواره شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلا استان همراه با تجلیل از فرماندهان وموسسین شهید توپخانه و موشک‌های سپاه پاسداران، ۵ آبان امسال در مصلی شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.


به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز، سردار سیدمرتضی قاسم زاده، در نشست با اضحاب رسانه تجدید خاطرات و بهره مندی و انتقال تجربیات دستاورد‌های دفاع مقدس به نسل جدید و تجلیل و تکریم از شهدا را از اهداف برگزاری این رویداد مهم فرهنگی نام برد و افزود: ایران در حوزه موشکی علاوه بر دارا بودن رتبه برتر میان ۱۰ کشور جهان، در ساخت بعضی از موشک‌ها نیز رتبه برتر جهان را به خود اختصاص داده است.
مشاور توپخانه و موشک‌های سپاه پاسداران، پشتیبانی آتش سنگین توپخانه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: فرماندهان و رزمندگان توپخانه لشکر ۲۵ کربلا، در بیش از ۲۱ عملیات آفندی نقش پشتیبانی آتش برای پیشروی و پیروزی های رزمندگان اسلام داشته که از جمله آن ها می توان به عملیات غرور آفرین "والفجر ۸" اوج و نماد فداکاری‌های رزمندگان توپخانه این لشکر اشاره کرد.
سردار قاسم زاده افزود: با مجاهدت‌های رزمندگان توپخانه ۱۵۰۰ شهید تقدیم ایران اسلامی شده که ۱۵۲ شهید مربوط به لشکر ویژه ۲۵ کربلا از استان‌های شمالی کشور است، که ۷۵ شهید از توپخانه مازندران بوده و شهرستان قائم شهر بیشترین شهید، فرمانده و رزمنده توپخانه را در استان داشته است.
رئیس ستاد بزرگداشت شهدای توپخانه لشکر ۲۵ کربلا، حضور و تجلیل از خانواده‌های شهدای توپخانه استان‌های شمالی مازندران، گیلان، گلستان و سمنان وقدردانی از قهرمانان جهانی کشتی مازندران را از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ اعلام کرد. منبع صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار