۶۰ درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می دهند/ علم بدون اخلاق مفید نیست\

۶۰ درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می دهند/ علم بدون اخلاق مفید نیست

  • کد خبر: 2111102559
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1401 - 12:47

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که والدین و معلمان در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان و ورود به دانشگاه نقش مهم و اساسی دارند، تاکید کرد: علم بدون اخلاق مفید نیست.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در این مراسم ضمن پاسداشت آغاز بهار علم و دانش گفت: ۶۰ درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می دهند و حضور قابل ملاحظه بانوان در آموزش عالی به خاطر شرایطی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است. باید قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را که برخاسته از خون هزاران شهید است، بدانیم.
وزیر علوم با تاکید بر تلاش و پشتکار دختران دانشجو برای موفقیت در مسیر کسب علم اظهار داشت: خداوند به هر انسانی استعدادهای خاصی عطا کرده است و هر کسی باید بکوشد استعداد و ظرفیت ویژه مختص خود را شناسایی کند و از آن برای دست یافتن به موفقیت‌های خود استفاده کند.
زلفی‌گل با اشاره به تنوع رشته‌های تحصیلی گفت: هر رشته تحصیلی زیبایی خاصی دارد و متفاوت با رشته‌های دیگر است و اگر دانشجویان در مفاهیم و نظریات رشته تحصیلی خود به صورت عمیق مطالعه و پژوهش کنند، می‌توانند در رشته و علم خود در دنیا و پیشرفت بشریت سهیم باشند.
وزیر علوم خطاب به دانشجویان نو ورود به دانشگاه گفت: بخشندگی خداوند بی‌نهایت است و اگر با توکل به ذات اقدسش، از خداوند چیزی را بخواهید، قطعاً با رحمانیت آن را خواهد داد، آرزوهای بلند داشته باشید چرا که آرزوهای بلندتر باعث می‌شود تلاش بیشتری کنید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار