مدرسه آموزشی علینقی کنی در قائمشهر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد\

مدرسه آموزشی علینقی کنی در قائمشهر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111102531
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1401 - 13:41

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با بیان اینکه در سال گذشته ساخت کارگاه آموزشی هنرستان علینقی کنی آغاز شده است، گفت: این کارگاه آموزشی تا پایان امسال و با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل موقوفه علینقی کنی به بهره برداری می رسد.

 

خبرنگار: مریم معینی

به گزارش استناد نیوز، علی فتحی در مراسم تجلیل از خادمان و هیات امنای این شهرستان که در سید ملال قائمشهر برگزار شد، افزود: موقوفه علینقی کنی وقف برای ساخت یک هنرستان فنی و حرفه ای در سطح این شهرستان است.

وی گفت: کلیه تجهیزات این هنرستان از محل درآمد موقوفات خریداری می شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تا پایان امسال پیمانکار کارگاه آموزشی را تحویل می دهد، افزود: در سال آینده این مدرسه از محل درآمد موقوفات به تجهیزات مجهز می شود.

فتحی در ادامه با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید 700 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده است، گفت: ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه از محل درآمد موقوفات 600 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 500 هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است، افزود: همچنین از محل درآمد موقوفات 70 میلیون تومان بابت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه اکثر موقوفات ما اجتماعی هستند، گفت: در ایام محرم و صفر یک میلیارد تومان برای هیات های مذهبی سطح این شهرستان هزینه شده است.

این مراسم با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آیت الله علی معلمی، معاون سیاسی فرماندار قائمشهر و برخی از مسئولین برگزار شد.

در پایان مراسم از هیات های امنا، دانش آموزان و خبرنگاران سطح این شهرستان تجلیل به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار