نباید اسیر حملات سریع تیم مسجد سلیمان شویم/برای کسب بهترین نتیجه می جنگیم\
  • سرمربی تیم نساجی مازندران؛

نباید اسیر حملات سریع تیم مسجد سلیمان شویم/برای کسب بهترین نتیجه می جنگیم

  • کد خبر: 2111102510
  • چاپ
  • انتشار: 09 مهر 1401 - 09:26

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه همیشه به بازیکنانم گفته ام که باید قدر هواداران این تیم را بدانیم، گفت: در بازی خانگی مقابل تیم مسجد سلیمان باید شجاعانه و فکورانه بازی کنیم چرا که محکوم به برد هستیم و نباید اسیر حملات سریع این تیم شویم .

 

به گزارش استناد نیوز، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی مقابل مسجد سلیمان، افزود: تیم مسجد سلیمان یک تیم سخت کوشی است و ما روی این تیم دقیق برنامه ریزی کرده ایم.

وی با اعلام اینکه بازی تیم مسجد سلیمان را رصد و آنالیز کرده ایم، گفت: امیدوار هستم تا تیم ما از فرصتی که در تعطیلات دو هفته ای لیگ بدست آورده بتواند با پیاده کردن آیتم های تمرینی در بازی مقابل مسجد سلیمان، موفق عمل کند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه همیشه به بازیکنانم گفته ام که باید قدر هواداران این تیم را بدانیم، افزود: باید شجاعانه و فکورانه بازی کنیم چرا که محکوم به برد هستیم و نباید اسیر حملات سریع تیم مسجد سلیمان شویم .

مطهری تاکید کرد: امیدوارم در بازی خانگی مقابل تیم مسجد سلیمان بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و دل هزاران هوادار تیم نساجی مازندران را شاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه پایه و اساس تیم نساجی مازندران ارائه فوتبال زیبا، مالکانه و رو به جلو است، گفت: ما می‌خواهیم فوتبال مالکانه بازی کنیم، البته تحقق این مهم بستگی به شرایط بازی دارد که چه تغییراتی ایجاد کنیم.

دیدارتیم های نساجی مازندران ونفت مسجد سلیمان درچارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته ششم این رقابت‌ها تیم نفت مسجد سلیمان با کسب ۸ امتیاز و نساجی مازندران با ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم ویازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار