عملیات اجرایی آبرسانی به گهرباران میاندورود آغاز شد\

عملیات اجرایی آبرسانی به گهرباران میاندورود آغاز شد

  • کد خبر: 2111102412
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1401 - 15:31

در دومین روز هفته دولت عملیات اجرایی آبرسانی به منطقه گهرباران میاندورود به منظور افزایش ظرفیت تامین آب روستاهای این منطقه شروع شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛در این مراسم دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت بر ضرورت بهره برداری از آبهای سطحی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در طول برنامه سوم به بعد برای استفاده از آبهای سطحی در مازندران خوب کار نشده و فقط ۱۲ درصد از آبهای سطحی بهره برداری می شود در حالیکه این رقم در کشور بیش از ۶۰ درصد است.
وی با اشاره به فعالیت در دو جبهه حفاظت و صیانت از آبهای استان و خدمات دهی به مردم افزود: برای بهره مندی بیشتر از سد شهید رجایی برنامه ریزهای خوبی انجام شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوشایندی در حوزه آب شهرستان ساری و میاندورود به وقوع خواهد پیوست.
در ادامه امام جمعه و فرماندار شهرستان میاندورود هر کدام طی سخنانی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران بر ضرورت رعایت الگوی مصرف آب تاکید داشتند.
حجت محمدزاده مدیر امور آبفا میاندرود نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت تامین آب شرب سالم و بهداشتی منطقه گهرباران و روستاهای بزمین آباد و زید بیان کرد و افزود: ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده که با حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آب دهی ۱۵ لیتر در ثانیه ۴ هزار خانوار منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار