18 طرح ورزشی نیمه کاره در سوادکوه وجود دارد\

18 طرح ورزشی نیمه کاره در سوادکوه وجود دارد

  • کد خبر: 2111102391
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1401 - 18:31

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با بیان اینکه 18 طرح ورزشی نیمه کاره در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد 15 طرح در روستا و مابقی در شهر واقع است که برای تکمیل این طرح های ورزشی نیازمند جذب اعتبارات ملی و شهرستانی هستیم.

 

رضا احمدزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب به بهره برداری رسیده است، گفت: هم اکنون این طرح حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت سکو، پیست دوومیدانی و رختکن به دلیل نبود اعتبارات، باقی مانده است.

وی با اعلام اینکه با تسویه حساب طلب پیمانکار این طرح به بسیج سازندگی واگذار می شود، گفت: تاکنون برای زمین فوتبال زیراب حدود 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه دیگر طرح نیمه کاره را زمین فوتبال واقع در شهر پلسفید اعلام کرد و افزود: این زمین فوتبال سال گذشته به دلیل رانش زمین آسیب دید که از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان 150 میلیون تومان برای این طرح تخصیص یافت.

احمدزاده با بیان اینکه به محض مشخص شدن پیمانکار نسبت به کانال کشی و فنس این زمین اقدام می کنیم، گفت: دیگر طرح نیمه کاره واقع در زمین فوتبال معدن است.

وی با اعلام اینکه 15 زمین ورزشی فضای باز نیمه تمام هم در سطح روستاهای این شهرستان وجود دارد، بیان کرد: با توجه به تورم نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار هستیم تا بتوانیم نسبت به تکمیل و بهره برداری این طرح ها اقدام کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در پایان با بیان اینکه سالن چند منظوره شهر آلاشت هم به دلیل رانش خسارت دید، گفت: هم اکنون پیمانکار در این طرح مشغول به ساخت دیواره حفاظتی است که در آینده ای نزدیک به بهره بردرای می رسد.

خبرنگار : مونا معینی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار