2 هزار نفر برای مسابقات قرآنی در مازندران ثبت نام کردند\

2 هزار نفر برای مسابقات قرآنی در مازندران ثبت نام کردند

  • کد خبر: 2111102379
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1401 - 16:08

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام دو هزار نفر برای مسابقات قرآنی در سطح این استان خبر داد و گفت که مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با حضور ۳۲۰ نفر در آمل در حال برگزاری است.


به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با اشاره به این مسابقات در پنج منطقه استان برگزار شده است، افزود: شرکت کنندگان پس از مسابقات شهرستانی به مسابقات منطقه‌ای راه یافتند.
وی شمار قاریان راه یافته به رقابت‌های کشوری را در دوره قبل ۵۵ نفر ذکر کرد وگفت: بیش از دو هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که از این میزان ۱۷۰ برادر و ۱۵۰ خواهر به مرحله استانی که به تفکیک برگزار می‌شود، راه یافتند.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور داوران کشوری و بین المللی قضاوت می‌شود، افزود: منتخبان برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
حجت الاسلام حیدری جایگاه استان را در بخش‌های مختلف مسابقات قرآنی مطلوب دانست و گفت: در رشته قرائت در سطح بین المللی هستیم و طی چندسال متوالی نفرات برتر این رشته مربوط به استان است و در سایر بخش‌ها نیز حائز رتبه‌های برتر هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: سالانه حدود ۱۵ نفر از استان به مرحله کشوری راه می‌یابند و برترین‌های این مرحله نیز به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار