ایستگاه های ورزشی قائمشهر نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد\

ایستگاه های ورزشی قائمشهر نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد

  • کد خبر: 2111102368
  • چاپ
  • انتشار: 20 مرداد 1401 - 18:52

خادم اباعبدالله حسین (ع) و مربی ایستگاه ورزشی همگانی سلامت از مسئولین درخواست کرد تا به ایستگاه های ورزشی سلامت، توجه ویژه ای داشته باشند.

 

عباس ابراهیمی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه از کودکی تا به امروز با 72 سال از سنم به عزاداران اباعبدالله حسین (ع) خدمت کرده ام، افزود: علاوه بر آنکه در این سال ها سعی کرده ام با خدمات انجام شده ارادتم را به امام حسین (ع ) نشان دهم بلکه به عنوان مربی چند ایستگاه ورزشی سلامت را هم در سطح این شهرستان راه اندازی کرده ام.

وی با اعلام اینکه بنده با 72 سال سن با حمایت امام جمعه، فرماندار قائمشهر و خیرین نسبت به راه اندازی ایستگاه ورزشی شهیدان سادات نیا اقدام کرده ام، گفت:هم اکنون با دارا بودن بیش از 32 سال سابقه مربیگری؛ سه ایستگاه ورزشی در ایستگاه میدان سادات نیا، ایستگاه پادگان شیرگاه و ایستگاه چمازکتی را دایر و مدیریت می کنم.

ابراهیمی با بیان اینکه با این سنم توانستم دیپلم ورزشی بگیرم، افزود: هم اکنون میان 70 شرکت کننده در تهران شرکت کردم و توانسته ام با این سنم لیسانس ورزشی بگیرم که به این توانایی خودم بسیار می بالم و افتخار می کنم.

وی با اعلام اینکه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به بنده به دلیل کسب مدرک نرمش، کششی و قدرتی مدال اهداء کر د، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در دیدار با بنده از اینکه در این سن و سالم توانسته ام مدرک دریافت کنم گفته که به شما افتخار می کنم.

ابراهیمی با بیان اینکه همه می گویند زگهواره تا گور دانش بجوی اما به نظرم باید بگوییم زگهواره تا گور ورزش بجوی، افزود: هنگامی که سلامتی نباشد نمی توانیم کاری انجام دهیم، بنده به خودم افتخار می کنم که با برپایی ایستگاه ورزشی توانسته ام کار کوچکی برای شهروندان انجام دهم.

وی در پایان گفت: از مسولین انتظار دارم تا نسبت به برپایی ایستگاه های ورزشی بیشتر در سطح این شهرستان اقدام کنند.

عباس ابراهیمی به مدت 33 سال است که در ورزش همگانی فعالیت می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار