تشکیل ۱۴ پرونده قاچاق در قائمشهر /بازگشت ۲ واحد راکد به مدار تولید\

تشکیل ۱۴ پرونده قاچاق در قائمشهر /بازگشت ۲ واحد راکد به مدار تولید

  • کد خبر: 2111102316
  • چاپ
  • انتشار: 06 تیر 1401 - 12:37

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از تشکیل ۱۴ پرونده قاچاق در چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این تعداد پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مجید ابراهیم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز ارزش ریالی این تعداد پرونده ها را ۲۰ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار و ۸۱ بازرسی از سطح اصناف و بازار این شهرستان انجام شده است ، گفت: در این بازرسی ها ۴۲۶ پرونده تشکیل شده است .

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳ پرونده احتکار برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است ، افزود: این تعداد پرونده احتکار به ارزش ۱۴ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال بوده است .

ابراهیم نژاد از کشف یک عرضه خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال خبر داد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۳ گزارش و شکایت مردمی از طریق تلفن گویای ۱۲۴، سامانه و حضوری دریافت شده است ‌.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ۲ واحد تولیدی راکد به مدار تولید بازگشت، افزود: در این شهرستان برنامه مدونی در رابطه با جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در حال انجام شدن است .

ابراهیم نژاد تعداد واحد با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا در سطح این شهرستان را ۲۲ واحد اعلام کرد .

وی با بیان اینکه چهار واحد تولیدی در سال گذشته بسته رونق تولید دریافت کردند گفت که به این تعداد واحدها ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر در پایان با تبریک هفته اصناف و صنعت و معدن و تجارت، گفت: به مناسبت این ایام علاوه بر آنکه تور یک روزه در یکی از واحد‌های صنعتی این شهرستان برگزار خواهد شد ، همچنین میز خدمت در روز جمعه برپا می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار