پروژه شهید مهدوی قائمشهر پایان شهریورماه امسال زیر بار ترافیک می رود\

پروژه شهید مهدوی قائمشهر پایان شهریورماه امسال زیر بار ترافیک می رود

  • کد خبر: 2111102297
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1401 - 15:27

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح پروژه شهید مهدوی قائمشهر در پایان تابستان امسال خبر داد .

 

به گزارش استناد نیوز ، عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی در ابتدای جاده ترانزیتی قائمشهر به سوادکوه در هفته دولت سال 93 آغاز شده بود.

 مهندس حمید امانی همدانی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه شهید مهدوی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مقرر شد منابع مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ، ردیف طرح و کمک تسهیلات بانکی ماده 56 و همچنین از طریق تزریق اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پروژه شهید مهدوی قائمشهر را تا 31 شهریورماه امسال به بهره برداری برسانیم.

وی با اعلام اینکه برای به بهره برداری این طرح تمام تلاش خود را به کارگیری خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران اعتبار خوبی در نظر گرفته شد امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر مشکل شهروندان و مسافرانی که از این محور عبور می کنند را رفع کنیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه کل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مازندران 550 میلیارد تومان بوده که پروژه شهید مهدوی هم نیازمند  حدود 40 تا 50 میلیارد تومان است تا به بهره برداری برسد، افزود: به دلیل آنکه پروژه شهید مهدوی قائمشهر بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بنابراین از پروژه های الویت دار برای تخصیص اعتبار و تکمیل است.

عضو شورای شهر قائمشهر در این بازدید از حضور معاونت سازمان برنامه بودجه کشور به دلیل حضور و بازدید از پروژه شهید مهدوی قائمشهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: با تخصیص اعتبار لازم تا 31 شهرویورماه این طرح به بهره برداری می رسد.

حامد ابراهیمی با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن روند تکمیل پروژه شهید مهدوی از مردم قائمشهر عذرخواهی می کنیم ، افزود: تمام تلاشمان را به کار گیری می کنیم تا با همت مدیریت شهری، استانی و نمایندگان بتوانیم این طرح را هر چه زودتر تکمیل کنیم.

وی  در پایان از قول مساعد سازمان و برنامه و بودجه کشور نسبت به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این تقاطع خبر داد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار