تدوام روزهای بدون فوت کرونایی در قائمشهر\

تدوام روزهای بدون فوت کرونایی در قائمشهر

  • کد خبر: 2111102294
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1401 - 13:35

فروردین سال جاری تعداد فوتی های بیماران کرونایی شهرستان قاىمشهر انگشت شمار بوده است. با تلاش کادر درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در ماه اخیر موارد فوتی بیماران کرونایی این شهرستان به صفر رسیده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه فرودین ماه امسال تعداد فوتی های بیماری کرونا در بیمارستان های این شهرستان انگشت شمار بوده است، گفت: با تلاش کادر درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در ماه اخیر موارد فوتی این بیماری به صفر رسیده است.

دکتر محمد گران با اعلام اینکه در 2 ماه گذشته هیچ بستری مبنی بر بیماری کووید 19 در بیمارستان های این شهرستان ثبت نشده است، افزود: هم اکنون به کمترین میزان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان این شهرستان رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته یک نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شد، افزود: هم اکنون چهار نفر  به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان قائمشهر بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر بار مراجعه سرپایی به بیمارستان رازی قائمشهر را 71 مورد اعلام کرد.

دکتر گران در ادامه با اعلام اینکه مردم گوشت قرمز را با مهر دامپزشکی و از مراکز معتبر خریداری کنند، گفت: یکی از پروتکل های اصلی سازمان دامپزشکی، نگهداری لاشه به مدت 24 ساعت در سردخانه ها، قبل از عرضه به بازار است.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم تا برای پیشگیری از تب کریمه کنگو گوشت تازه را یک شبانه روز در یخچال نگهداری و سپس استفاده کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه کشاورزان هنگام کار در مزارع، علائم بیماری تب شالیزاری را جدی بگیرند، گفت: زخمی بودن دست یا پا می تواند زمینه ابتلا به تب شالیزاری شود بنابراین از کشاورزان می خواهیم تا در صورت امکان از کشت مکانیزه استفاده کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار