نزدیک به یک دهه با بیمه سرمد/ارایه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن\

نزدیک به یک دهه با بیمه سرمد/ارایه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن

  • کد خبر: 2111102279
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1401 - 13:19

بیمه سرمد در تلاش است خدمات خود را با کیفیت و در کمترین زمان ممکن به مشتریان اراىه دهد.

به گزارش استناد نبوز‌، بیمه سرمد نامی آشنا برای بیمه گذاران کشور که نزدیک به یک دهه اخیر توانستند از این شرکت بیمه خدمات ارزشمندی را دریافت کنند.

بیمه سرمد شرکت بیمه خصوصی است که با ارائه خدمات متنوع توانسته بیمه گذاران خود را راضی نگه دارد و هدف اصلی این شرکت بیمه ارائه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن است.

بیمه سرمد باتوجه به اهمیت فضای مجازی توانست برای رفاه بیمه گذاران خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارائه دهد. نکته مهمی که بعد از گسترش بیماری کرونا مورد توجه شرکت های بیمه قرار گرفت ارائه خدمات آنلاین بود که بیمه سرمد با پشتکار تیم مجرب خود توانست به راحتی در این عرصه وارد شود و با ارائه خدمات متنوع خود در کنار رفاه آسایش هم به بیمه گذاران شرکت ارائه دهد.

شرکت بیمه سرمد در تلاش است با ارتقای تخصصی و حرفه ای پرسنل، شرایطی ایجاد کند تا همه نسبت به مزایای بیمه اطلاع پیدا کنند. مسئولان شرکت بیمه سرمد بر این عقیده هستند که افزایش تخصص حرفه ای پرسنل و تشکیل کادر مجرب و متخصص در بخش فروش می تواند علاوه بر ارتقای دانش عمومی در سطح جامعه؛ خدمات بهتری را به مخاطبان خود ارائه دهد.

در همین راستا شرکت بیمه سرمد در تلاش است تا با تمرکز و برنامه‌ریزی برای آموزش در صنعت بیمه بتواند نقش موثری در ارتقا بهره‌وری و کارایی کارکنان این صنعت داشته باشد.

تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ‌سازی در این زمینه در صنعت بیمه کشور از خطوط قرمز این شرکت بیمه است. کادر مجرب شرکت بیمه سرمد در تلاش است تا با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، از رقابت‌های ناسالم پرهیز و بر ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران تمرکز کنند.

خبرنگار: مونا معینی کوچکسرائی 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار