تخریب ۱۰۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر\

تخریب ۱۰۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر

  • کد خبر: 2111102278
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1401 - 12:17

 معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از تخریب ۱۰۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و محدوده قانونی این شهر خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از شهرداری اسلامشهر، اکبر گنجه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز که با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های متولی اسلامشهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: در سه ماه گذشته قریب به ۱۰۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح حریم و محدوده قانونی شهر اسلامشهر تخریب شده است.

وی افزود: در حریم مناطق تحت پوشش شهرداری اسلامشهر قریب به ۷۰ فقره و در حوزه محدوده قانونی شهر نیز تعداد ۳۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شده و با افزایش جرایم ساختمانی تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز فروکش کرده و کاهش یافته است.

معاون شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید همه دستگاه ها با عزم جهادی وارد میدان شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بی نظمی در حوزه ساخت و سازها در شهرهای همجوار به شهرستان اسلامشهر نیز سرایت پیدا کرده و در روند اجرای ساخت و سازها در منطقه تاثیرگذار شده است.

همچنین در این جلسه حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر ضمن تأکید بر عزم جدی همه مدیران برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، خواستار شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان های ناایمن در اسلامشهر شد.

اسلامشهر با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار