\

43 دستگاه اجرایی و مشترک پرمصرف خراسان شمالی اخطاریه قطع برق دریافت کردند

  • کد خبر: 2111102276
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1401 - 07:48

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۷۲ مورد بازرسی از مشترکان تجاری پر مصرف و دستگاه های اجرایی بجنورد در ۲ هفته گذشته انجام و ۴۳ مورد اخطار قطع برق به آنها داده شد.


به گزارش استناد نیوز، محمد صدقی روز یکشنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: طرح مدیریت مصرف برق از شانزدهم خردادماه جاری آغاز شده و در طی این طرح بر اساس مصوبه هیات وزیران، همه دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف هستند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد، مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند.
وی افزود: در همین مدت و در طی ۴۰ بازدید تیم های بازرسی طرح مدیریت مصرف برق ۱۵ بانک و دستگاه اجرایی مرکز استان به دلیل مصرف بیش از اندازه و رعایت نکردن الگوی مصرف برق، اخطار قطع دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین بازرسی هایی که از چهار دستگاه اجرایی انجام شد، ۲ دستگاه به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار قطع دریافت کردند و پس از پایان وقت اداری نیز ۲۸ بازدید از برخی مراکز تجاری و اداری در آخرین روز هفته قبل منجر به صدور ۲۰ اخطار قطع شد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در مورد مصرف برق بخش اداری در شهرستان ها نیز گفت: در شهرستان اسفراین نیز فقط در یک روز ۶ دستگاه اجرایی مورد بازدید قرار گرفتند و همه آن ها به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار قطع دریافت کردند.
وی گفت: بازدید از دستگاه های اجرایی شهرستان های شیروان، آشخانه، راز و جرگلان، فاروج، گرمه و جاجرم بدون اخطار قطع بود و ادارات این شهرستان ها مصرف برق خود را براساس الگو مدیریت کرده اند.
صدقی در مورد مدیریت برق واحدهای تولیدی و صنعتی نیز گفت: برق برخی صنایع نیز محدودیت هایی از ساعت ۱۱ تا ۲۰ اعمال می شود تا مصرف برق مدیریت شود.
وی در پایان گفت: توانیر سهیمه ای برای مصرف برق شهرستان ها اعلام می کند که اگر مصرف برق بیش از آن شود مجبور به قطع برق خواهیم شد.منبع ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار